Toppen dag!

Idag red jag Excon på ridbanan. Han var så himla duktig och det kändes verkligen så himla bra ♥ Han kändes dessutom hur fräsh som helst, och Calle har ju sagt att jag kan börja sätta igång och rida som vanligt, men jag vill ta det mer lugnt nu i början. Men eftersom han kändes så fräsch och fin så blev det mer trav än det brukar bli. Ställde också mer krav än vanligt när jag arbetade honom, och han gick verkligen hur fint som helst :D Och dessutom stog pappa och kollade på och såg hur fint Excon gick :) Det var riktigt kul att han fick se Excon från sin bästa sida :)

Nu känns det verkligen som om allt är påväg åt rätt håll igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har haft min dressyrsadel på Excon nu de senaste gångerna jag ridit för att kolla om den ligger bra och det gör den. Men det är ju Dusts så du får kolla innan så Sara inte ska ha den, fast Sara rider inte på onsdag utan jag, så då kan du ta den :)



Ja jag använde skydd, längst ner i skåpet finns det ett par gråa som det står Excon på, det är hans! :)

2010-03-29 @ 22:00:14
Postat av: Mikaela

Okej :) Kanske vi hinner ses något på onsdag. Har du hittat någon ridbok till Excon förresten? :)

2010-03-29 @ 23:14:11
Postat av: Emma

Ja det hinner vi nog. Ojuste! Ska skaffa en, hade glömt det :P

2010-03-30 @ 07:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0