Liten hoppträning igår!

Hej!
Det var ett tag sen jag skrev något här.. Men har inte funnits så mycket att skriva om eftersom vädret har varit skit och man inte kan rida någonstans.

Men nu har jag något kul att berätta om i alla fall! Igår hoppade jag, Sara och Lotta hjälpte mig. Vi hjälptes åt att ställa fram lite hinder, det blev 4- studs, en kombination och ett enkelhinder :)
Det var jätteroligt att hoppa lite mer ordentligt eftersom volten är harvad och det var bättre underlag.
Studsen gick helt okej att hoppa, Nikki hängde inte riktigt med och ville inte lyfta på benen så det blev lite sisådär.. Dom som var där såg hur det såg ut första gången ;)
Sen gick det mycket bättre då vi tog bort studsen och bara hade två hinder med ett galoppsprång emellan. Först låg väl hindret runt 70-80 men sen höjde Sara det till 1 meter utan att jag såg. När jag kom mot hindret tyckte jag att det såg jättehögt ut men körde ändå på och Nikki bara flööööög över :D Första gången han hoppade så högt och det var absolut inga problem, jättekul!
Sen rullade det bara på och Nikki bjöd verkligen på hindrerna och tyckte det var jättekul, hoppade sen en oxer som också säkert låg på 90 eller något och inte det heller va några problem.
På slutet blev det en liten bana och det gick också jättebra, bara jag som glömde bort att svänga och fick lägga lite volter :P
Är såååå nöjd över hur det gick och Nikki verkar tycka det är kul :D
Vi har både bilder och filmer så det kommer säkert snart, ska bara få alla filmer först!





Kommentarer
Postat av: Sara

Nikki var grymt duktig sen hade taggade till! Bara att fortsätta så :D

2010-03-28 @ 15:20:22
Postat av: Julia

Jaaa det var as kul då! :D

2010-03-28 @ 16:44:46
Postat av: Mikaela

Åh vad kul! Duktiga ni är!

2010-03-28 @ 22:51:23
Postat av: Viktoria

Fin bild på er tre!

2010-03-28 @ 22:53:26
Postat av: Julia

Ja det var jättekul!

Tack :)

2010-03-29 @ 16:27:41
Postat av: Sara

Tack ^^

2010-03-29 @ 21:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0