No mercy!

Tillåt mig klaga; Värkande revben. Fruset vatten. Ingen el. Frusna torvbalar. Fruset hö. Fruset bajs. Frusen motivation. För min del iallafall! Jag hoppas att den kommer tillbaka...

Är bekymrad över att sadlarna inte passar, ska prova allroundsadeln imorgon, den är mitt sista hopp. Man kan inte rida i en sadel som inte passar liksom. Håller tummarna!

Det är iallafall väldigt vackert väder. Och på tisdag ska jag rida dressyrlektion för första gången på 3 MÅNADER!!!! Sjukt. Så här ska det liksom inte vara. Det håller inte i längden om man vill komma någonvart! Känns som jag står och stampar  och stampar och inte kommer vidare med min ridning och det är SÅ frustrerande. Skynda långsamt heter det ju. Suck... Varför började jag inte med någon billig och enkel sport?

Sådär, nu har jag klagat färdigt.

Skulle inte banga på att vara där just nu...

Kommentarer
Postat av: annichen

inte snällt att lägga upp en såndär bild sara :P

2010-01-31 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0