Julia här!

Tja! Julia som skriver nu då, jag är 17 år men fyller 18 det här året och jag är medryttare på hästen Midnight Eye som han heter men kallas alltid för Nikki. Det är Marie som äger han men vi delar lite på han då vi rider och är i stallet oftast lika många gånger varje vecka :)

Jag har ridit Nikki sen augusti 2008 så det är ungefär 1½ år nu och han är världens bästa häst såklart ♥
Nikki är en connemara som fyller 6 år nu i sommar typ, han är en jättesöt och snäll häst men ibland får han för sig massa bus men det är så det ska vara!
Marie tränar Nikki i dressyr och jag har hand om hoppningen, självklart rider jag dressyr ute och på volten men inte så mycket för tränare längre utan nu hoppar vi mest. Fast voltens underlag är ju inte direkt det bästa nu så vi har inte hoppat sen typ oktober.. Väldigt tråkigt eftersom nikki håller på att lära sig hoppningen nu. Men vi har kommit en bit på väg och han är jätteduktig! Förhoppningsvis ska vi åka iväg på fälttävlanskurs nu i vår/sommar och kanske ställa upp i någon hopptävling :) 

Det var lite om både mig och Nikki!

Kram, så ses vi i stallet / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0