-25 grader imorse!

Fyyy bubblan...
Var först ute imorse och bestämde att hästarna får stå inne idag för att förhindra att vattnet fryser, utom stona med föl...Toppen och Cathy fick gå ut en kvart först så de skulle få röra på sig medan jag mockade och tog ner hö. Jenny skulle rida Toppen och jag hade tänkt rida Silver men avstod pga kyla och att mitt revben värkte. Överansträngde mig kanske lite igår :P När allt var klart åkte jag hem för at få i mig en ordentlig frukost och värma upp mina frusna tår. Snarare min högra stortå, den fryser alltid! Inga andra tår är lika känsliga på min fötter, bara höger stortå... måste ha blivit trampad på för många gånger ;) Ska åka ut ikväll igen och natta de små odjuren <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0