Trött och mörkt

Var helt slut igår efter veckan, hade inte tänkte rida men tänkte att jag hoppar upp ändå och känner på henne. Det borde jag inte ha gjort. Hon gick bara och spände sig och koncentrerade sig på allt annat än mig. Skrittade långdalen fram och tillbaka men henne taktandes hela vägen = sjukt irriterande. Red sen till volten för att få rätsida på allt och det gick lite bättre men jag slutade rätt fort. Mitt humör var i botten och hon hon var bara okoncentrerad. Nya tag på söndag. Då tänker jag rida till Brevik.



Sommar sommar, var är du?


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha vad har jag missat? :P vem är hon och vem är hästen på bilden? Det var ett väldigt vackert kort!

2010-02-13 @ 14:07:32
Postat av: annichen

det va nog sara som skrev skulle jag gissa på men hon glömde nog att ändra kategorin :P

2010-02-13 @ 15:25:00
URL: http://stallremi.blogg.se/
Postat av: Emma

ja jag blev lite förvirrad :P

2010-02-13 @ 16:38:04
Postat av: Anonym

Ja jag glömmer jämt att ändra där nere... Det är bara någon bild.. men den är otroligt fin. Påminner om sommarkvällar...

2010-02-13 @ 17:28:29
Postat av: Sara

nu glömde jag visst skriva namn igen:P

2010-02-13 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0