Sitter i skolan...

... och är fett uttråkad. Ägnar alldeles för mycket tid på annat som t.ex. Toppen, jobbet och datorn ;) Så nu ska jag faktiskt vara duktig och sitta hela dagen i skolan och ta igen det som jag ligger lite efter med. Det är inte så farligt mycket, som tur är. Igår red jag dressyrlektion igen. Det är min räddning i denna mörka tråkiga tid när man bara kan rida i skogen och inte träna så mycket. Toppen blir starkare och starkare för varje vecka, det märks, och det gläder mig! Igår gick hon bättre än hon någonsin gjort förut, det är sjukt hur fort hon lär sig. Samtidigt nu när hon går så fint kan jag fokusera på mig själv, och vad jag gör. Igår fick jag till det rätt bra, jag vet att jag kan, men Åsa har nog inte sett mig rida "ordentligt" förut så hon blev glatt överraskad. Självklart är jag ringrostig, men det kommer så sakteligen! Främst är det att jag måste sträcka på mig. Kontinuitet är nyckelordet här. Ska fortsätta med dressyrlektion varje vecka nu så att det blir ordning på mig och Toppen som ekipage. Ska försöka vara med på en kurs på Kovik den 19 och 20 mars för en fälttävlanstränare som heter Anne och kommer från Falkenberg. Det är en av Åsas vänner så det är hon som arrangerar det och säger vilka ryttare som får vara med :P Då blir det dressyr ena dagen och kanske lite hoppning andra dagen. Annars händer väl inte så mycket. Ska nog ut och galoppera runt Brevik på fredag. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Annichen

åh gud va kul, jag vill också träna. jag vill inte sitta här uppe och tråka. Jag vill HEEEEM!!!

2010-02-17 @ 11:13:09
Postat av: sara

Jag förstår dig! Men du har iaf din pojkvän med dig som gör dig sällskap. Och snart har du körkortet i din hand, fatta vad värt all väntan kommer att kännas :D

2010-02-17 @ 11:41:12
Postat av: annichen

Ja jag har tur som har han här :)

Ja och dem här två veckorna är ingenting jämfört med att ha ett körkort i resten av mitt liv :)

2010-02-17 @ 13:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0