Litet ryck...

... men jag måste bara säga att I Love My Horse! Hon är verkligen min drömhäst! Hoppas hoppas att hon sköter sig på fälttävlanslägret för då är framtiden säkrad ;) Känns så kul att det ändå är jag som fostrat henne i ett år. Hon är ju en helt annan häst jämfört med förra året. Vi har haft kiropraktor ute och hon har mognat en hel del (tack och lov), så nu är det bara att tuta och köra, och det känns som att The Sky is the Limit! <3


(Mikaela, jag sitter på en annan dator så kunde inte ladda upp någon egen bild så jag lånar din okej =)? )

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag tycker det borde vara lugnt att låna bilder från alla så, det är lugnt =)

2010-02-27 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0