Ett steg närmare tävling!

Hej!
Nu tänkte jag passa på att skriva lite igen, som Annichen skrev så är det nästan bara hon och Sara som skriver men nu tänkte även jag passa på!

Idag har jag varit på Siggesta och gått på Grönt kort- kurs, det var ganska enkelt men självklart lärde jag mig lite nya bra saker inför tävlingen och på tävlingen. Vi gick igenom lastning och hur man visar häst vid hand och sen skrev jag provet. Det kändes helt ok men när jag lämnade in provet kändes det som om att jag hade alla fel.. Blev lite nervös eftersom det ändå gäller ett grönt kort. Man kan ju alltid göra om det men själva kursen har dom bara en gång varje år.

Men så fick jag ett samtal om att jag hade klarat provet och nu är det ett grönt kort som är på väg hem till mig med posten! Riktigt glad blev jag eftersom jag verkligen vill ut och tävla nu i sommar med Nikki! :) Så nu är jag medlem i en klubb och har grönt kort, nu väntar vi bara på bättre väder!



Kommentarer
Postat av: Sara

Bra gjort! Ja, nu väntar vi faktiskt bara på bättre väder...!

2010-02-07 @ 20:20:48
Postat av: Julia

Tack! Precis, nu ska vi börja hård träna!

2010-02-07 @ 20:51:54
Postat av: Mickan

Åh vad kul, grattis!

2010-02-08 @ 07:52:43
Postat av: Emma

På mitt står det "klubb" istället för distrikt har jag för mig.. Undrar hur man gör om man vill byta klubb då? En sak jag kom på nu, ska kolla på det när jag kommer hem..

2010-02-08 @ 10:45:48
Postat av: Julia

Mickan: Tack!



Emma: Jag vet inte om det ska stå distrikt eller klubb, jag tog bilden på google men jag ska kolla på mitt kort vad det står där.. Men du har ju rätt, om man vill byta klubb kan man ju inte ändra det på kortet..

2010-02-08 @ 13:56:38
Postat av: Sara

det är bara på vilken klubb man tagit kortet, sen får man vara med i vilken/hur många kubb/ar som helst =)

2010-02-09 @ 15:02:15
Postat av: Lena

GRATTIS!

Jag sa ju att Du skulle klara det!

2010-02-09 @ 18:09:58
Postat av: Cindy

STORT GRATTIS! Vad roligt :)

2010-02-11 @ 15:35:42
Postat av: Julia

Tack så jätte mycket! :)

2010-02-11 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0