Charmtrollet :)

Idag när jag och mamma åkte vid hagarna stannade vi till för att kolla vad Excon & Svanur höll på med. Då får Excon syn på vår bil och kommer galopperandes till grinden. Då kände jag mig verkligen älskad :) Det var lite kul att han kände igen vår bil, det trodde jag inte ;) Hoppade iallafall ur bilen och tog med mig honom upp till stallet! Han är verkligen ett litet charmtroll min Excon :) Han har till och med lyckats charma mamma som i början kallade honom lopphög, eller det gör hon fortfarande, men det är bara för att det retar gallfeber på mig :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Han är världens sötaste lopphög! Kommer bli en kanonhäst det där.

2010-02-20 @ 20:31:36
Postat av: Emma

Hahha ja det är han :) Det tror jag oxå, med rätt träning & så kommer han bli kanon fin :)

2010-02-20 @ 22:43:06
Postat av: Hanna

SV Åh vad kul ! :) Hoppas du får en bra dag då :D

2010-02-21 @ 14:07:12
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Mickan

Vad härligt! Tror också han kommer bli kanon!

2010-02-21 @ 18:10:53
Postat av: Malin

ja, han är verkligen så himla lugn och go och mysig för att vara så ung och dessutom fullblod!! en riktig pärla :)

2010-02-22 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0